piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

lazy days

Publicerad 2010-12-19 23:43:41 i Allmänt,

Jag petade mig precis på näsan för att putta upp glasögonen. Och insåg att jag inte har några glasögon på mig.

Smart tjej.

Ett tecken på att man varit sjuk för länge. Har inte haft linser på ett bra tag nu.. Petade bara i dem för att traska genom snöidyllen bort till Coop och inhandla livsnödvändiga saker som mjölk, bröd och julmust.

Har annars hållt mig inomhus i helgen och myst med min sambo och hostan. Vaknade klockan två idag och åt frukost klockan fyra.. Hann med två timmars dagsljus. Det kallar jag en söndag det!

Nu ska jag gå och sätta mig och sova i soffan igen. Vilket jag gjorde hela första veckan då jag var sjuk. Veckan jag var hemma kunde jag bunkra upp med kuddar i sängen, det var lyxigt. När jag kom hem till Göteborg igen testade jag två nätter i sängen. Dålig idé. Nu kör jag på soffan tills jag är frisk.

Sängen är överskattad ändå.

God natt på er!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2010-12-20 08:08:01

usch o fy för o vara sjuk! ta o bli frisk till jul nu gumman, God Jul Kära Du! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela