piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

mina tår dansar

Publicerad 2010-11-22 22:41:26 i Allmänt,


Tänkte utnyttja den lilla bloggpower jag eventuellt sitter inne med och använda den till att puscha för riktigt bra musik. Viktor (folkisvän från skinnsberg) alias V-DOGG har äntligen släppt sin skiva på nätet! Fick höra lite av den när jag träffade honom och Joel i Malmö i höstas. Redan då tyckte jag det lät sjukt lovande. Fick smakprov på Dance Machine (som doftar Tough Alliance, mm..) och Holy Socks redan då, och de står sig faktiskt fortfarande som favoriter. Men även första spåret Yelp fick fötterna att börja dansa (trots att jag sitter ner..) Vid närmre eftertanke (och lyssning) finns det nog inte ett enda dåligt spår. Allt är bara tokbra. Det här ska poppas i hörlurarna hela vägen till Stockholm imorgon.

Vill du också bli tokpepp och fett med glad? Gå in och ladda ner Dogwork på:

http://blnzbeatcrew.blogspot.com/2010/11/nytt-skivslapp-v-dogg-dogwork.html


Ring hem dina vänner och DANSA!
Eller bara dansa runt i vardagsrummet själv. Finns det något bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela