piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

höstsol och panikplugg

Publicerad 2010-09-28 00:19:14 i Allmänt,

Har pluggat som ett djur idag. Med min kära grupp på förmiddagen, på egen hand på en bänk i solen kring lunch, med Johanna på café på eftermiddagen och nu ett kvällspass i köket. Har precis skrivit av drygt 25 overhead-sidor.. för hand..

Jag vill att tentan ska vara över..

Idag var hösten sådär fantastiskt bra, med sol och massvis med löv. Och en fin man började spontanprata med mig när jag satt på min bänk och läste. Och han var sådär bra så man blir stolt över mänskligheten och går iväg med lätta steg och ett leende på läpparna och i hjärtat.

Tittade på S.M.A.S.K - dvdn med Sandra ikväll, så många minnen och skratt! (Smask är musikhögskolornas melodifestival..) åh, Arvika-tiden var fin!

hjärnan säger error,error och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela