piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

sj - statens jävligheter

Publicerad 2011-04-12 00:47:28 i Allmänt,


Hatar SJ efter att försökt boka en ny uppsalabiljett till valborg två gånger och misslyckats vid båda tillfällen (fick veta att jag skulle på introduktion för värdjobbet vilket gjorde att min första biljett för 350 kronor flög dit pepparn växer) Tydligen behöver SJ:s servrar också skönhetssömn..

Om jag vaknar imorgon, kollar mitt saldo, och ser att de dragit pengar för två biljetter som jag inte fått bokningsnummer till..

...då kommer jag packa ner ett rör och femtusen ärtor och sen kommer jag sätta mig utanför deras kontor på centralen och blåsa ärtor i ansiktet på personalen hela dagen. Hårt.
---

Övrig uppdatering följer.. Var tvungen att avlägsna lite bitterhet innan jag ska sova. För i övrigt är jag ju faktiskt väldigt glad. Behövde nog bara påminna mig själv om det.

Min plan är att gå upp klockan 7 imorgon, baka scones till frukost och ta en frisk morgonpromenad.
Hur tror ni det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela