piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

lättnad

Publicerad 2011-02-25 00:27:26 i Allmänt,

Det känns som att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. Det är så många tankar som snurrar i mitt huvud. På ett bra sätt.

Men jag är SÅ trött.
Idag bockade jag av de två sista sakerna som har hängt över mig denna veckan. Mina TVÅ jobbintervjuer. Liseberg och Vetenskapsfestivalen. Och så jobbade jag några timmar i Alternativ Handel däremellan.

När sista intervjun var slut (som varade i 1,5 timme..) sjönk jag in i nån slags lyckodvala. Jag satte mig på vagnen och åkte bort till Järntorget. Där mötte jag upp Therese och hennes kille som är på besök från Norberg, och Sara å Sandra för att se whatever LOVE means på Hagateatern. En pjäs baserad på Liv Strömqvist seriealbum. Sjukt bra!

Sen gick jag, Terran och Martin och drack öl på Kellys! Så himla fin kväll verkligen! Och jag känner mig så lättad. Äntligen är det slut.

[x] Hemtentan
[x] Föreläsningen på (S)-kvinnornas årsmöte
[x] Lisebergs-intervjun
[x] Vetenskapsfestivalsintervjun

Tack och lov. Det har varit väldigt roligt, men jag är mest glad att det är färdigt nu.

Nu laddar jag om och längtarlängtar efter att få sätta mig på tåget som ska ta mig till Stockholm imorgon. Till mina finafina vänner.

Livet är väldigt bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela