piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

mår bra i malmö

Publicerad 2011-02-19 00:11:31 i Allmänt,




This girl is a happy camper!

Är hemma i Malmö igen och har spenderat dagen med min hemtenta, sen secondhand shopping och kebab med Joel och efter det en sen kvällsfika på världens bästa Barista med världens bästa Iza!

Och igår var jag i Lund på Joels kulturkväll på Galleri Pictura tillsammans med Maria, en bekantskap via Alternativ Handel-butiken. Sjukt trevlig kväll med massa skratt, prat, "konstbedömningar", intressanta kortfilmer och bra livemusik. Vi blev bjudna på efterfest och kände oss häftiga, men avböjde för vi ville hellre hänga kvar bland konstkidsen.

Nu sitter jag här på mitt gamla rum och är allmänt kär i alla fina människor som jag har runtomkring mig.
Imorgon kommer nog glädjebägaren rinna över då jag ska få träffa mitt hjärtegryn; mitt brorsbarn. Den snubben charmar mig varje gång genom att jämt skratta och plira på en med de där ögonen som får mig att smälta!

Just nu är livet bara fint och levande.

Gillar skarpt.

Och det är NI som får mig att må bra. Vad vore jag utan er?
TACK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela