piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

pepp by gnucci

Publicerad 2011-06-01 09:14:29 i Allmänt,



Kom hem halv tolv igår efter spelningen med Nisennenmondai på Skjul Fyra Sex (som var GRYM! Dock snackar vi taskiga odds när alla Göteborgs prettokids med längd 180+ går på konsert med tre japanskor...Det var helt enkelt den bästa spelningen jag inte sett som jag sett)
När jag kom hem kokade jag kaffe, gick upp i hyperläge och bestämde mig för att sitta uppe hela natten med tentan. Målet var att sitta uppe när Sandra skulle gå upp runt halv sex tiden. Vid tretiden började jag dock stagnera och insåg att då jag var tvungen att gå upp åtta för att ringa vaktmästaren om nycklarna till nya lyan så var det nog läge för slafen.
Sagt och gjort, nu är jag uppe igen efter lite mindre än fem timmars sömn. Och jag är så.jääävla.trött.
Jag kan lova er att jag kommer gråta MINST en gång idag. Inte nödvändigtvis för att jag är ledsen. Mer för att det är så mycket på en och samma gång. Det är tenta, butiken, hämta nycklar, åka till lägenheten för första gången och sen "fira" sista kvällen med Sandra (vilket känns ASjobbigt..)

Ready for meltdown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela