piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

vänder blad

Publicerad 2011-06-06 00:33:35 i Allmänt,

Har anlänt till min dröm. Sitter i sängen med datorn i knät och tittar runt i mitt nya rum. Den här dagen har varit magisk. Är helt slut efter en lång dag av flyttande, bärande av elorglar och elpianon och diverse pick och pack. Sen avslutningsfesten på HBTQ-festivalen på Liseberg. Transdans och schlager för fulla muggar. Och sen en gratisöl och häng vid Näckrosdammen i solnedgången.

Men det bästa var att komma HEM till Bergsjön, att få sitta i köket och äta en ostmacka medan Sara duschade, titta sig omkring och inse att det här är VÅRT. Så länge vi vill..

Det känns konstigt att inte ligga i sin säng och vänta på att Sandra ska komma genom dörren. Men det känns också så himla bra att gå och lägga sig nu, och veta att jag imorgon bitti kommer kunna sätta mig på BALKONGEN och äta frukost i solen!!

Livet, vänner, livet! Idag är det extra stort och vackert.

Nu ska jag vila min utmattade kropp.


Kommentarer

Postat av: Butt-Head

Publicerad 2011-06-15 16:49:34

Kom att tänka på att den sista bilden är lite Tallest man on earth - Shallow grave :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela