piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

madame marseille

Publicerad 2011-03-10 00:04:02 i Allmänt,



Jag har precis bokat en biljett till Marseille i april!
Då ska jag åka och hälsa på mitt jennybär.
Miih!
Lyckan är total.
Den är nästan sådär stor att jag inte kan förstå det än.
Jag tänkte egentligen vänta med att boka tills jag fått svar från bäret om tiderna var okej.
Men jag orkade inte vänta längre.
Har ju skjutit upp det redan i flera veckor.
Så jag bara köpte biljetten.
Så himla inte välorganiserande-dubbelkollande-ansvarsfulla jag.
Men oj vad bra.
Oh la mer,
Då blir det Frankrike alltså!
Vår vid Medelhavet.
Ah, mais oui!
Nu blir det till att plugga upp franskan igen.
Men det bästa är nog ändå att jag får leka med mitt bär i flera flera dagar.
Ja, oj vad bra.

<3

(hade verkligen inte en enda ordentligt vettig bild på oss båda.. Men den här är ändå fin. Vi är schletna nyckelfunkar på Arvika 09. Bästa teamet. Jag säger bara eenie meenie - miney mo - för jag - e ko. Så internt och underbart som det kan bli!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela