piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

på berget, vid skogen

Publicerad 2011-10-11 01:38:50 i Allmänt,

Har jag sagt hur mycket jag älskar att bo precis där staden tar slut och skogen börjar?
Det är lätt att glömma det de dagar då man släpar på matkassar uppför Den Långa Trappan och möts av Den Hårda Vinden när man når krönet på backen.
Men när man går i skogen en lördagsmorgon, och det är höst, och solen skiner ner genom träden och landar precis mitt i bäcken..
..då är det värt varenda svettdroppe som pärlar nerför min rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela