piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

So fresh and zo clean

Publicerad 2012-02-22 17:16:13 i Allmänt,

Är iförd en tröja som jag har oavsiktligt råkat nysa i så många gånger att jag tappat räkningen

Har en näsa som ser ut att ha haft en hård helg på valfri Stureplanstoalett.

Sitter i ett par pyamasbyxor jag haft sedan jag gick i sjuan och som idag sjöng på sista sömmen.

Jag har alltså ett stort hål i byxarslet.


Jag är nog världens charmigaste person just nu.

Kom och krama mig!

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2012-02-26 21:07:55

yeah baby!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela