piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Vinter

Publicerad 2013-02-12 23:06:57 i Allmänt,

I förra veckan var jag och Louise på en fin vinterpromenad. Vi gick runt i villakvarteren och tittade på helt fantastiska hus. Håller på att samla på mig bilder på alla dessa fina hus som finns här, så det kommer i ett senare inlägg. Massa fina Muminstyle-hus. Sen gick vi ner till vattnet, och där var det så här fint.
 
 
 
 
 
 
 
Den här skylten gav fler frågor än svar, om vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela