piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Vissa hjärtans dag

Publicerad 2013-02-14 20:04:01 i Allmänt,

Idag är jag lite sjuk. Vaknade upp med öm hals och trött kropp igår som sedan utvecklades till lite feber. Sov till tio idag men kände mig fortfarande lika hängig så jag bestämde mig för att skolka hela dagen och vila upp mig. Men det kom ganska lägligt. Det var ganska skönt att få en legitim anledning att dra täcket över huvudet just idag.
Kombinationen förkylning - ledset hjärta - alla hjärtans dag är lite för mycket. Så idag tar jag paus från världen.
 
Det här lilla paketet fann jag på min dörr idag. Det var som en liten kram och en svidande örfil på samma gång.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela