piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Nyårsdagen är den bästa dagen...

Publicerad 2010-12-29 21:15:00 i Allmänt,

... för då börjar den nya säsongen av Hipp Hipp!!!

(hoppar i extas)



Och det bästa är..
Att Tiffany ska börja videoblogga!!

Lova mig att ni tittar! LOVA!

Annars tror jag, tyvärr, att jag måste säga upp bekantskapen.

(Parentes 1: Jag vet att jag är seg med bloggandet..har ju varit i julstugan och är fortfarande sjuk.. Så bloggen har blivit lite bortglömd. Men det kommer snart lite julbilder och diverse andra onödigheter)

(Parentes 2: Jag ska lätt anamma Tiffanys work-out look när jag och Sara börjar vårt fitnessprogram på Friskis. Nån som vet var man hittar pannbandet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela