piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

torsdag

Publicerad 2011-04-29 00:16:26 i Allmänt,

Fantastiskt fin dag idag.
Lunch med Sara på bästa italienska stället i stan. Häng i butiken, planering av syjunta som kommer äga rum i butiken nästa vecka (fett!), solsken på stan, öl på uteservering och världens bästa idé.
Vi kanske ska åka till fjällen. Kanske.
Återkommer med mer info. Det kan bli så himla bra det här.

Sen vill jag mest bara säga:
Sara och Sandra - jag älskar er!
Ni ger mig så mycket kärlek och förgyller mitt liv. Fantastiska människor. Vad vore jag väl utan er?
<3



Sen tycker jag att ni borde kika in Lykkes nästa video (starring Stellan Skarsgård!) och världens vackraste klipp från MTV Unplugged där Lykke gör en cover på The Big Pink's låt velvet. Ren och skär magi. Kan inte sluta titta på det. Magnetiskt.

http://www.mtv.se/musik/artister/lykke-li-161097/videor/velvet-mtv-unplugged-643321/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela