piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

hjärta hjärta hjärta

Publicerad 2011-02-15 00:50:51 i Allmänt,

Att det var alla hjärtans dag idag fick mig att fundera på vad jag gjorde förra årets hjärtedag.
Då kom jag på att det firades i vårt fina Kafé Reko. Blev alldeles bubblig i hjärtat när jag såg att vår facebook-grupp fanns kvar, och så även eventet för vårt Alla Hjärtans Dag- kalas.

Så, för ett år sedan lät det så här.



"Kärleken ska flöda i Kafé Reko!

På söndag firas Alla Hjärtans Dag med pompa och ståt i allas vårt Reko.
Det kommer finnas kärleksfika till försäljning och DJ Kulla spelar enbart smäktande powerballader - som bomull för hjärtat!

Så alla ni kärlekstörstande krabater - kom och mys med oss i Reko och gör världen till en lyckligare plats!

Vi öppnar 16.00, då står fikat på bordet och scenen står öppen för stapplande kärleksdikter, lovsjungningar och spontana kärleksförklaringar.

Reko är en jävel på kärlek! Rekos love is your love!

You can't help falling in love with Reko helt enkelt!

Ses på söndag!
Kärlek & Fröjd!
"

Och ungefär så här såg det ut.



Ibland saknar jag Reko och dess underbara invånare så det gör fasligt ont i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela