piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

I en soffa på Hisingen igår kväll

Publicerad 2011-02-08 13:39:07 i Allmänt,


Sandra och jag tittar på Aktuellt. Ett inslag om upproren i Egypten visas. De pratar om president Mubarak.

Sandra: Höhö, undrar om han är släkt med Barack Obama..
Jag: Haha, ja..(får en snilleblixt och dör av skratt).. det kanske är Barack Obamas kusin!!
Sandra: Öh, va??
Jag: Men fattar du inte, hans KOusin!! Ko som i en ko..!
Sandra: ??? Jag fattar inte..
Jag: Kossor säger muu. MUbarak.. (dör av skratt igen)
Sandra: Eh, ja, haha..

Bästa skämtet ever!

Jag är ett missförstått geni. Årtusenden före mina komikerkollegor.
2045 kommer jag vara det hetaste namnet i komikerbranschen.

Believe you me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela