piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

från koja till slott..

Publicerad 2011-01-12 00:45:06 i Allmänt,

Just nu skulle jag kunna sälja min själ för en lägenhet.

Den där etagelägenheten alltså.

Jag säger som Carrie: "I'm in real estate heaven."

Her.re.gud

Tänk att det finns folk som bor sådär. Det är helt sjukt. Två våningar, en spiraltrappa i vardagsrummet, en balkong mot ena innergården och en takterass ut mot andra gården. Två badrum, varav det ena hade dusch (med sån där häftigt "tropik" dusch, ni vet ett stort "huvud" som det kommer vatten ifrån? herregud, det där förstod jag knappt själv) OCH en stor jävla jacuzzi!!! OCH i köket fanns ett litet, smalt kylskåp bredvid spisen... För vinflaskor. Såklart.

Alltså, ni skulle varit med..

Synd bara att den kostar 16 papp i månaden.. Det är ju liksom en once-in-a-lifetime-opportunity. MEN, våra plånböcker skakar lite på huvudet och säger att "Njä, det är nog inte riktigt värt det"

Men vi vill. Herregud vad vi vill. Så vi får väl se.

Om himlen kan vara oskyldigt blå kan väl jag också vara det.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela