piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

say hello to my li'l friend

Publicerad 2011-01-25 23:27:16 i Allmänt,

Det är sämst att ha ett långdistansförhållande med sitt brorsbarn. Särskilt med tanke på att han är världens bästa.
Vilket gör att jag saknar den lilla pysen, jämt. Hoppas hoppas jag hinner gulla lite med honom nu när jag far hem två helger i rad.

Saken är den lilleman, att faster jobbar på det här med att skaffa sig ett cool och ballt liv. Det är enbart för din skull, så att du kan dra nytta av min häftighet i svåra tider som högstadiet och liknande. Jag ska fixa grymma konsertbiljetter, dra med dig till New York, presentera dig för mina fräna musikerpolare och ge dig sjukt bra skivor att lyssna på. Everything I do, I do it for you - som en klok man en gång sade.
(men snälla, hata mig inte när jag krossar dina drömmar genom att bli en torr miljötant med tvättnötter och raggsockar.. Eh, nej men just det - det är ju där jag befinner mig nu. Okej, jag ska fixa det här - lovar! Jag jobbar på det! Låt mig återkomma!)



<3

Kommentarer

Postat av: Iza

Publicerad 2011-01-26 14:11:52

Gud så söt han e :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-27 14:23:18

Sötisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela