piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

teatime is the best time

Publicerad 2011-01-02 00:16:05 i Allmänt,


Har haft en riktigt fin första dag på det nya året. Min bästa Nessmar kom hit, och vi satt och fikade i köket i flera timmar och bara pratade och pratade och skrattade. Bytte julklappar gjorde vi också och jag fick världens finaste halsduk! I'm in love!

Sen blev det familjemiddag med mor och far och massa skratt! Bästa kommentaren stod mamma för när hon utbrast: "Oh, den tar ju aldrig slut!"  när hon hällt upp ännu ett glas vin från boxen. Dagens I-landsproblem..

Och klockan nio var det ÄNTLIGEN dags för det vi alla väntat på! Premiären av den nya säsongen av Hipp Hipp. Hohojaja vad roligt det var. Itzhak - denna underbara man! "ADHD - hela slagverkssektionen!" hahahaha... Åh, humöret är räddat för fem veckor framöver.

Sen blev det mer te och lite tårta och Patrik 1.5 innan jag fick slita mig från min fina vän som körde iväg hemåt. Men då tröstade jag mig med att vinka telefonadjö till mitt favoritbär Jenny som far till Frankrike för att äta baguetter och mingla med fransoser i ett halvår. Hoppas verkligen på ett Franrike-besök till våren. Det vore magnifique!

Livet är gott!




Och min halsduk är fantastisk!

Kommentarer

Postat av: Nessmar

Publicerad 2011-01-02 16:15:41

Love ya babe <3

Postat av: Nilsson

Publicerad 2011-01-02 22:05:12

Right back at ya <3 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela