piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

the tiger took my family

Publicerad 2011-01-21 12:15:44 i Allmänt,

Började skriva här. Tog bort det igen. Kände mig sur och irriterad och allmänt grinig på livet..

Försökte peppa mig själv, lura mig själv till att bli glad.

Enter Spotify och Dr.Bombay.

Först satt jag och surade till My Sitar, och efter en stund insåg jag hur absurt det var att jag satt i köket och såg skitarg ut och lyssnade på "hatala hatala hatala hey playing my sitar everyday"

Då började jag skratta och kände hur effekten spred sig genom kroppen.

Två låtar till med Doktorn, sen tror jag att jag är redo att ge mig ut och möta världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela