piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

vad hände?

Publicerad 2011-01-10 21:59:43 i Allmänt,

Helt plötsligt blev jag en duracellkanin. Jag började baka grahamsbullar och plöjde lägenheter på Blocket som en tok. Ringde hit och dit och mailade så tangentbordet glödde. Rätt som det var satt jag med tre lägenhetsvisningar imorgon kväll, samtidigt. Hur gick det till liksom? Men efter lite sållande bestämde vi oss för att köra två stycken imorgon. En lägenhet på 100 kvadrat i en villa i Örgryte och (för skojs skull) den där etagelägenheten på 135 kvadrat som jag skrev om igår. Jag menar, det är kanske det enda tillfället man får i livet att få se en sån lyxvåning. Sen kanske jag och Sara åker ut till Hisings Kärra nästa vecka och tittar på en lya där. Livet på landet, dä ä fint dä mä.

Men någon la precis upp vår drömlägenhet på Blocket. En vindsvåning med högt tak, balkong och öppen spis i Majorna.. Oh my god! Så där pep jag iväg ett mail, så får vi väl hålla tummarna.

I'm on fire!

(behöver jag påpeka att jag inte prioriterar riiiiktigt så bra som jag borde. Vad hände med tentan? Jag blev nog lite övermodig när jag fick två dagar extra. "Det är luugnt, det är ju inte förrän på torsdag" Mina tidsperspektiv är helt uppfuckade.. Men mina bullar blev djävulskt goda.

Made by Sara

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela