piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

you're the pipeline to all my dreams

Publicerad 2011-01-04 11:44:23 i Allmänt,

Jag är säkert sist i världen med att upptäcka den här.
Men jag fick den i en av spellistorna från Jessica och den gick rakt in i hjärtat.

Sing it for me Ebbott.





You're my lifeline
You're the pipeline to all my dreams from here
You're my lifeline
You're the pipeline to everything, that's clear

And if I could make you happy

I'd stretch it out for you
And if I could give you someone
Who would not play the fool
But every time I try to know you
You send me back to school

You're my lifeline

You're the pipeline to all my dreams from here
You're my lifeline
You're the pipeline between love and fear

And if I could make you happy

I'd stretch it out for you
And if I could give you someone

Who would not break a rule
But every time I try to show you
You send me back to school

Yeah, you send me back to school

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-05 12:45:50

Vi är två misson. Personer som missar. Men som är bra ändå.

Mitt hjärta blev också lite hoppigt av den här låten.



Många pussar och kramar till Dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela