piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

immunförsvar är överskattat

Publicerad 2011-03-03 14:38:15 i Allmänt,

Det är märkligt vad det kan gå upp och ner med bloggandet. Ibland känns det som en del av en själv, som något självklart. Ibland kan jag verkligen inte förmå mig att skriva ett ord. Det kan kännas överväldigande. Ofta bloggar jag minst när det händer mest.
Men den här veckan har det mest berott på att jag fick en feberförkylning med mig hem från Stockholm och har legat halvt medvetslös i en feberdimma sen i tisdags. Nu börjar huvudet klarna lite dock, tack och lov.
Men den här helgen var så värd en febersläng. För jag fick träffa några av de allra bästa.
Det bästa med folkisvänner är att även om det gått lång tid så är allt precis som vanligt.
Gamla Ingesundsgänget. Min fina Jolanta. Och fabulösa Mia.
Så många fikor, så mycket prat, så mycket skratt. Och lite tedans på nordiska museet - körsbäret på toppen!






Något som gör min eländiga förkylning lite bättre just nu är ett dubbelavsnitt av Vänner. Avsnittet där Ross köper läderbyxor. Ååh, det är så BRA!
Plus att jag precis fått en ny spotify-lista av Jessica. Så fort Vänner är slut ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara lyssna. Och kanske äta lite ur min burk med Half-Baked.

Förkylningar har sina fördelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela