piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

smygstartar semmeldagen med stort S

Publicerad 2011-03-07 23:37:27 i Allmänt,

 

En pinfärsk semla, direkt ur ugnen, och en kopp rooibos.

Det kallar jag en kvällsfika det!

Mums!

Just nu längtar jag till Frankrike. Och till Jenny. Saknar att kunna prata med henne. Och så saknar jag flera andra fina personer. Jag är väldigt bra på att sakna människor jag tycker om. Det är en ganska dålig egenskap för min egen skull egentligen. Det gör att jag går väldigt mycket upp och ner. Jag kan sakna ett sammanhang. En daglig gemenskap. Att vara en del av något större. Av en familj. Bara vara. Med er.

We've been on a mountain.
It's a long way down from there.

Som Philip Seymor Hoffmann säger i the boat that rocked. Grym film. Grym kille.
Nu ska jag börja skriva på ett brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela