piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Januari #16

Publicerad 2012-01-16 02:14:04 i Allmänt,



Dance dance dance


För det är det jag gör nuförtiden. Och det gör mig lyckligare än någonsin.
Igår var en av de finaste lindy hop kvällarna hittills. Vi åt middag hos oss, åkte till Forum och dansade nonstop från nio till ett. Där i mitten någonstans var det Jack N Jill final och jag dansade så det rök om fotsulorna. Det var något av det roligaste jag gjort. Jag och min tilldelade kavaljer hamnade dock inte på pallplats, men det rörde mig inte i ryggen. För jag hade mina vänner omkring mig som gav mig så mycket kärlek att en förstaplats bleknade i jämförelse.

Ikväll har vi varit på bio och sett Martha Marcy May Marlene och jag har skrivit tenta och ätit smörgåsrån med ost som om det vore chips.

Allt är bra. Inget är dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela