piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Morgonstund har plugg i mund!

Publicerad 2013-01-22 16:45:34 i Allmänt,

 
Sitter på biblioteket och pluggar för fullt i sällskap av Louise och Amanda. Fick precis tillbaka betyg på en uppgift jag nyligen skickade in. I min Feminist Theorys kurs ska vi posta tre frågor varje söndag rörande materialet vi läser. Förra veckan blev jag ganska sågad och fick 2,75 av 5. Det kändes inte jättebra direkt. Så jag gav mig tusan på att jag skulle göra bättre ifrån mig den här veckan. Jag pluggade järnet och försökte, försökte, försökte. Och det gav resultat! Jag höjde mig till 4,75! Är så himla glad och stolt över mig själv! För det tycker jag att man får lov att vara när man har kämpat för det :)
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-24 14:02:37

Wiho vad du är vass!!! Heja dig :D
Men vad är en Poptart?
Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela