piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

det är nått visst med naturen

Publicerad 2010-10-14 01:02:34 i Allmänt,



En av de bästa sakerna med Göteborg är att det är så nära till Malmö. Då kan man fara hem och spendera en helg i skogen med bra människor som gör en glad. Kände verkligen att jag behövde komma ut och få vara mitt i naturen (no pun intended..) Och det är få saker som slår skogarna i Skåne såhär i hösttider. Blev lördagspromenad med Joel, söndagspromenad med Jessica (dock mer mad än promenad) och kvällspromenad med Izabelle. For tillbaks till Götet med höstlöv och frisk luft i hjärtat.

Patti Smith och "The Jackson song"
- dags att sova -

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-19 03:19:44

Gud vad idylliskt det ser ut :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela