piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

på väg

Publicerad 2011-06-05 00:50:49 i Allmänt,

Sista kvällen på Blackevägen. Väskorna är packade. Skåpen är tömda. Bara minnena är kvar. Idag var vi på IKEA och allt kändes bättre än någonsin. Fantastisk dag. Solsken och nuet. Första sommarkänslan inföll. Klänning och bara ben. Nu sitter jag i soffan och tittar på en dokumentär om Leonard Cohen. Borde sova och samla kraft inför imorgon. Men nu spelar han So Long, Marianne och det träffade precis rätt på känslan jag har just nu.

Imorgon bor jag här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela