piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

mammig

Publicerad 2011-03-30 23:39:44 i Allmänt,

Alltså.. min mamma är och hälsar på. Vi har köpt pizza, hyrt film och snudd på somnat i soffan. Under tiden hon bäddar sängen drar hon helt plötsligt fram fyra inslagna paket. Det visar sig vara en liten och väldigt praktisk sovsäck, boken "Lyckan är en sällsam fågel" av Anna Gavalda, en liten manick som man kan hänga sin resväska i för att se hur tung den är (HUR bra är inte det?? visste inte ens att det fanns!) och en fantastiskt fin bok om Vintage "för du tycker ju sånt är roligt"

Alltså.. jag älskar min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela