piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Nobody puts Bieber in a corner! (tydligen..)

Publicerad 2011-03-29 18:14:33 i Allmänt,

Eftersom jag är en slapp högskolestudent så händer det ibland att jag budgetlunchar hemma i soffan till diverse dåliga talkshows. Idag såg jag Justin Bieber visa kalsongerna hos Ellen.

Efteråt ville jag handsprita mina ögon.

Jag förstår inte. Den här Bieber. Vad är grejen? Han är ju ÖVERALLT.
Och (detta lärde jag mig också på Ellen) tydligen har Usher producerat någon slags film om Herr Bieber som enligt Usher är en "..all-american movie. He's living the american dream baby! Yeeaaaah!!" Sen sa han att det fanns bussar som väntade utanför så att alla skulle få gå på premiären. Då blev skriknivån så outhärdlig att jag stängde av teven för att få lite matro.

Jag vet inte om jag vill krypa under jorden för att komma undan Bieber-propagandan eller om jag borde bli en fjortonårig tjej. Då hade jag ju varit i extas 24/7. Vilket gör mig lyckligast? Social exil eller ett trånande tonårshjärta?

Pest eller kolera.

Bieber är en bäver.


Vart är populärkulturen på väg?


Kommentarer

Postat av: Iza

Publicerad 2011-03-30 14:37:12

Justin Bieber <3 hahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela