piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

I min inkorg idag

Publicerad 2011-05-19 00:11:56 i Allmänt,

"Hej Arvika-Funk!

Förra året gjorde vi en sjukt grym festival ihop och utan alla funkisar så skulle vi inte klarat oss! Nu är det dags igen. Det kommer bli slitigt, varmt och jobbigt ibland men allt det fantastiska kommer att väga över. Minnen för livet, kompisar för livet och kärlek för livet. Allt det blir sanning varje år bland alla som jobbar. Och i år är ju festivalen lite mindre så därför behöver vi färre funktionärer vilket gör att ju fortare du ansöker desto troligare är det att du får vara med i år igen.


Det är du som funktionär som gör festivalen möjlig! Klicka på den här länken http://www.arvikafestivalen.se/news/s%C3%B6k_till_funktion%C3%A4r och sedan på fliken "Funktionär" så får du upp årets formulär.

Du som verkligen har lust att uppleva festivalen som besökare i år - det är lugnt, vi tycker om dig ändå! Som tack för att du jobbade så bra förra året ska du få chansen att köpa årets biljett lite billigare än alla andra. Mellan den 19 - 31 maj kan du ange kampanjkoden funk2010 i vår biljettshop och då blir biljetten en hundralapp billigare!

Ta chansen att bli funktionär och var med och bygg något alldeles magiskt - eller kom till Arvika som besökare.

Oavsett vilket så hoppas vi verkligen att vi ses i skogen i sommar. Den 14 - 16 juli smäller det!

Kärlek till skogen!

Arvikafestivalen

P.S Spana in det här fina youtube-klippet från miljöstationen och känn peppen!

http://www.youtube.com/watch?v=_MSgWIisyE0 "


Jag öppnar länken och hittar... det här:




Klippet har en kommentar. Den lyder som följer:
"hahahahahaha fyfan för att stå där och jobba gratis"

Årets asgarv, I'm telling you! Så.jävla.roligt att de har skickat ut detta mail till säkert hundratals människor som nu kommer sitta och se mig släpa runt på soptunnor och prata stockholmska. Det är helt fantastiskt.
Jag bjuder på den.

Men jag kan ju säga dig, ProxSID (författaren av kommentaren) att det inte var ett dugg synd om oss. Syns det inte att vi har sjukt kul?

Arvika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela