piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

pick me a postcard

Publicerad 2011-09-27 01:05:46 i Allmänt,






Idag var jag på Holmens Marknad med Karin. Vi gjorde strålande fynd och bläddrade bland vykorten i en evighet. Där fann vi allt från charterkitsch till carl larsson. Hon valde charterkitschet, jag valde dalaidyllen. Nu pryder dem hyllan ovanför spisen.
Sen åkte vi hem och lagade trerätters-middag till mina nyinflyttade sambosar och hängde i köket hela kvällen.
Imorse vinkade jag hejdå till Sara vid tåget. Jag saknar henne redan. Men jag vet att hon kommer få en fantastisk resa och därför är jag mest bara glad för hennes skull just nu. Saknaden kommer smyga sig på om en vecka eller två..
Men just nu är allting bra och inget är dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela