piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

Januari #3

Publicerad 2012-01-04 02:03:14 i Allmänt,

Nytt år. Har inte haft tid att sammanfatta det gamla än. Har inte haft tid eller lust att älta denna gången. Har haft för roligt och för mycket folk runtomkring mig för att hinna tänka. Men när saker börjar sjunka in ska jag titta tillbaka litegrann. För minnets skull. Men ikväll nöjer jag mig med att visa vad vi fann i skogen när jag var hemma under julen. Sånt här får mig att tro på magi.

Välkommen 2012. Du blir nog trevlig att umgås med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela