piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

I'm getting ready

Publicerad 2012-03-19 00:11:52 i Allmänt,

Jag har en känsla av att jag befinner mig vid en så kallad turning point i mitt liv. Ett sånt där tillfälle där man stannar upp och inser att från och med nu, så kommer nog saker att förändras.

Jag fick en ny chans. Jag fick ett nytt besked. Jag fick en nominering till utbytesstudier. Jag kommer söka till ett Kanadensiskt universitet och om nu allt går som det ska så kommer jag spendera nästa vårtermin i Kanada!

Det är en dröm som går i uppfyllelse och jag är så himla glad!

Och sen är det lite andra saker, där jag tänker vara modig och kasta mig ut utan säkerhetslina.

Men det tänker jag inte berätta om här. Det ligger mest och gror i maggropen än så länge. Men en sak är säker, och det är att det känns fruktansvärt spännande alltihop.

Nu ska jag lyssna på årets bästa skiva hittills. Michael Kiwanuka - en röst som får mig att smälta..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela