piñatapiñata

Ibland snurrar det lite innan man träffar rätt.

När drömmar går i uppfyllelse

Publicerad 2013-02-11 15:17:18 i Allmänt,

I dagarna har fina Anna, som jag gick på folkis i Arvika med 2008/2009, släppt sin debutskiva under artistnamnet AnnaMy. Den är helt fantastiskt bra och går numera på repeat både på min Spotify och i mitt huvud. Därför rekommenderar jag er varmt att leta upp hennes skiva Woodpecker och låta era öron översköljas med vackra röster, stämmor, melodier och kloka texter. Under tiden i Arvika växte vi alla så mycket, både som människor och som musiker och vi hade alla så många drömmar. Det känns därför väldigt fint att se att några av dem faktiskt har gått i uppfyllelse. Heja Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Lindyhoppande klänningsnörd med passion för trevliga saker som feminism, miljö, musik, retro/vintage och kultur. Läser till en kandidatexamen i Globala Studier i staden jag kommit att älska - Göteborg. Här skriver jag om stort och smått, argt och glatt. När andan faller på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela